Friday, November 14, 2008

Lagi Lagi Birthday

Aku tau rakan-rakan Sepeket sedang menanti post ni. Tau korang masuk blog ni cari samada aku dah upload belum kad siber itu. Huhu. Maaf la lewat. Smlm lupa mau copy kad tu ke pendrive, jd tak dapat blogging dr umah.


Time kasih yer kepada yang design kad ni, Encik Nabil dan Cik Peej. Tapi, aku rs tenaga kerahan pasti lebih banyak datang dari Encik Nabil! Wakakaka!!~

Yang menang moto tu, Bit dan Cik Pin. Haha. Kantoi! Kad original tu, takde pakai simbol CENSORED tu. Aku saje tepek kat muka aku tu. Kalu nak tengok yang original, tengok kat sini la yer. Alaaa, bukan aku tak penah post pic aku kat blog ni pun. Ader je.. Cuma korang kene kerja keras sket jek utk cari! Hehe.

Apapun, HAPPY BIRTHDAY to Cik Pin, adik aku kat UUM tu, dan Ugly Betty (artis itu? bkn. rujuk post ini).

2 other story teller(s):

Anonymous said...

cisdel. beta tertipu. tp oke gak kalo obses lesbo camtue. hahah!

atreyu strange said...

hampakah kamu?? muahaha~

Post a Comment

Hi Anonymous, you are such a coward! Please, I beg you, FLAME me!

  © 2008-2009 'Morning Drink' template by ourblogtemplates.com. Edited by atreyu strange.

Back to TOP