Monday, December 08, 2008

Kembali ke KL

Setelah 5 hari di Langkawi, sehari di KL dan 2 hari di Kuantan, aku kembali semula ke KL.

Dan aku buntu.

Mengapa kita manusia perlu ada propaganda? Mengapa kita tidak boleh hidup baik-baik tanpa sebarang agenda yang hanya akan memakan diri kelak?

Sedar tak sedar, dia hanya memerangkap dirinya.

Hentikanlah permainan ini. Aku tak seronok bermain. Aku rasa tersepit.

Dan kamu, jangan menghilang ya? Kamu tahu kan, aku tak sanggup kehilangan walaupun ia lebih mudah berbanding menghilang...


** Aku perlukan kawan. Kawan yang tidak mengambil kesempatan di atas kelemahan aku sekarang...

6 other story teller(s):

cik bit said...

aku kn kawan
aku tak amik kesempatan
sbb aku x sempat pon..
maapp

atreyu strange said...

Aku tau. Dan aku sangat hargai kawan2 begitu. Terima kasih Sepeket!

ju said...

ak skew band atreyu

atreyu strange said...

Ju - kamu dari celah mane tetibe ckp pasal atreyu ni? Huhu.

Tapi kan, name atreyu aku tu bukan sempena nama band itu yer. Aku agak ngeri dgn band tu. Uhuk2~

peja said...

kite takkan penah dpt lari dr propaganda..jmp hujung mgg ni..aku nak amik kesempatan atas ko! haha =p

NaBiLSioTT said...

ewahh..dah amik kesempatan kat i...nak amik kesempatan kat jen lak..haihhh...

Post a Comment

Hi Anonymous, you are such a coward! Please, I beg you, FLAME me!

  © 2008-2009 'Morning Drink' template by ourblogtemplates.com. Edited by atreyu strange.

Back to TOP