Monday, December 29, 2008

Hari Malas

Hari ini rase sangat malas. Golek2 atas katil, bace blog org len. Nak update blog sendiri, tp xde idea. [Kamu] kate, update la perihal aktiviti liar semalam. Yer, kami meLIAR semalam. Dari Tekala, ke Gabai, ke Air Panas. Haha. Main2 air ajew la! Korang pikir aper haa? haa? haa?!! *Saje nk suspen*

Tibe2, aku terpikirkan Corndog. Haihh. Beliau ni dah la merosakkan kepala aku tentang lelaki2 encem, tapi aku still layan gak kepale biol beliau. Kunun2 segan nak masuk air. Sekali dah masuk, TAKMAU KELUAR! Memang seswai la dgn jiwa kamu wahai budak Kecik! Ohh, adakah aku baru saja kantoikan siapa Corndog?? Kwang3~

Eh, jap, jap. Bukan ke Corndog tu watak jahat dalam blog aku nih?? Apsal aku layan jek dia main air semalam tu?? Ahh, nak wat camne, aku kan budak baik! Ahaa. Suke lah puji diri sendiri!

Antara Tekala dan Gabai, len kali, korang pilih la Gabai yer! Psst, bdk2 liar nih tak reti pilih port. Eheh. Ampun ya bdk2 liar. Tapi aku memang suke Gabai dari dulu lagi. Tekala tu ramai sangat pengunjung. Dan tiada air terjun. Dan tiada tempat meluncur. *Komplen, komplen*

Ohh, tapi aku suke tengok muke Corndog yang bengang sbb kene naik tangga ala2 Batu Caves kat Gabai. Pergh. PADAN MUKE KO! Lalala~

Eh, Hari Malas kalu translate pi Bahasa Inggeris jadi Lazy Day, kan? Apakah ia sama maksud dengan DO NOTHING DAY? Huhu.

Erm, aku takmau lah same kan ia. Sebab Do Nothing Day harus dilakukan bersama kawan, yakni lepak2 dengan kawan tanpa melakukan sebarang aktiviti. Psst, lepak tu kira aktiviti ke??

Kalu Hari Malas, malas sorg2 jek. Macam aku skang nih. Haha.

Alamak. Aku lupa nak pi ofiz bukak server siot! Camne weh?? Ahh, MALAS! Kamu2 di Eropah, tak perlu anta emel tanya pasal ketiadaan server besok yer. Aku MALAS nk layan emel korg! Bluwekk~ *emo tetibe*

Dah lah. Lapa.

[Kamu] gastrik lagi? Tunggu seminggu baru sembuh bai! Lol, sejak bile aku gune 'bai'?? CHEE-LAh-NUT btol sape ajar aku nih??!!

Zzz.
Bile lapa, tido. Bila ngantuk, makan. Yeahh!! That's the way, ah-ha, ah-ha!

* Ergh!! Ape aku tengah taip nih??

4 other story teller(s):

CikPiN said...

macam dol gile. macam ta tentu arah. macam tade arah tujuan. kwang3

Aimar said...

bdk2 liar tak pandai pilih port? pasni xpayah la ikut bdk2 liar tu lagi ye.. pergi sendiri je.. huh! emo~

owh, emo sungguh aku hari ini.. perut juga emo..

Unknown said...

hahaha
mmg ammar emo..
aku pilih port ngn baik kn jen..
ada plak penunjuk jalan yg bgus..
aku suka saat itu..
kita penat2 panjat tangga..
main air..main luncur2..hahahaha

ammar..aku bleh bwak jen g luncur air..


jen..luncur air dh..luncur ais bila plak ekk??

atreyu strange said...

luncur ais? ANYTIME BEBEH, ANYTIME! Bring it ON! Woohoo!!~

*korang ni ckp jek dr dulu, sampai skang masih belum luncur ais. aku on jek wei!

Post a Comment

Hi Anonymous, you are such a coward! Please, I beg you, FLAME me!

  © 2008-2009 'Morning Drink' template by ourblogtemplates.com. Edited by atreyu strange.

Back to TOP