Thursday, December 11, 2008

Nangis

Dah lama tak nampak Jen nangis.

Tengok di cermin, hodoh.
Ouhh, tapi bukan sebab nangis.
Tapi sebab rambut curl yang tak jadi!

Aku lemah juga rupanya.

Nenek, aku rindu kan kamu.
Kenapa kekuatan itu pergi bersama kamu.

Jen, sudah lah.
Tiada siapa lapkan air mata tu.
Kita menari dalam hujan ya?


Malam ni nak makan aper?
Makan hati.

Aah, lupakan sebentar.
Jom layan lagu Kappa Mikey!

Terima kasih ya kamu.


* lagi-lagi post emo. aku sendiri bosan. tapi, apakan daya.. ergh~

5 other story teller(s):

Aimar said...

Has beens up and down
Mikey's come to town
From the USA lost in japan

Star of Lily Mu
Everything is all need
Showtime is today
Here in Japan

Hey! (Hey) Look! (Look!)
Down in the streets!
Don't you see that man is Kappa Mikey?

Hey! (Hey) Look! (Look!)
Rockin' the streets!
Don't you see that man is Kappa Mikey?

Sweet Thinker said...

apo nk emo lak. rilex2 sudey

atreyu strange said...

ahaa. aku taktau nape, tp emo itu satu perasaan yang memuaskan hati.

* jom nyanyi ramai2 lagu kappa mikey!! huhu~

callister said...

betul 2..emo 2 kadang2 leh memuaskan hati dan perasaan..
go Emo!!

Sweet Thinker said...

kalo camtue, ajak MCR nanyi la. br EMO abes.

Post a Comment

Hi Anonymous, you are such a coward! Please, I beg you, FLAME me!

  © 2008-2009 'Morning Drink' template by ourblogtemplates.com. Edited by atreyu strange.

Back to TOP