Saturday, February 21, 2009

Corndog Lagi

Waktu ni, aku patotnya study sebab besok pagi aku kene gi amik exam kat SMK Tmn Keramat. Mane tempat tu pun, aku taktau! Mati la cari besok. Huhu.

Ahh, tapi point sebenar aku, aku tak tenteram sekarang ni. Semuanya pasal Corndog yang masih lagi menunjukkan skil2 dia sebagai SEEKOR (tak layak jadi manusia dah) BACKSTABBER. Tak cukup ke kau dah backstab kitorang DUA kali? Malam tu kau call Ammar, kau ada niat KEJI GILA. Ohh, kau memang KEJI. Slacknya, kitorang pegi Penang. Kalau tak, mau jugak aku turun padang dan tengok sape menang. Kau atau aku. Don't worry, aku akan buat kau mati akal dan mati TERTONGGENG.

Salah kitorang kot kerana masih terima kau sebagai 'kawan'. Tapi, walaupun kitorang ber'kawan' dgn kau selama ni, fahamilah yang kitorang bertalam2 jek. Aku pun layankan saje perangai kau tu sebab aku takmau jadi orang tengah dalam masalah kau dan rakan2 kau nanti.

Nak nasihat Corndog tu macam dah tak berguna. Aku cuma harap gadis chantek yang balik Malaysia aritu sedar, lelaki ni BUKAN MANUSIA. Dia duduk dalam kategori Manusia Kepala Setan. Aku tau aku tak pernah ada pape hubungan diplomatik dengan si gadis chantek, tapi tolonglah, sebagai perempuan, aku mintak kau JAUHKAN DIRI dari Corndog. Jangan tertipu dengan kata-kata manis dia. Dah lah suka menipu. Kata pernah masuk kolej, blajar nak jadi pilot. Kepala Batas dia la! Beliau itu hanya pandai putar alam. Dan beliau SANGAT SUKA mengambil kesempatan. Bak kata sorang kawan tu, "semua gadis mahu dilahap". Tapi, terpulang pada kau la nak percaye aku ke tak sebab kisah lampau kita menunjukkan kita punya perang sendiri. Tapi aku mahu ikut kata Ammar, aku harus belajar melupakan kisah silam.

Dalam marah aku ni, aku sangat kesiankan awek Corndog. Aku taktau la kalu Corndog tengah main kayu spuloh sekarang ni, tapi sampai hati kau Corndog. Eh, jap, Corndog tu MANADE HATI!! Ahh, celaka kau Corndog. Awek kau tu dah lah nampak sangat innocent. Taktau menahu sangat pasal kau, dia dah tangkap cintan sama kata2 manis kau tu. Walaupun aku tak pernah jumpe awek kau tu lagi, tapi sumer member kau dah kasihankan dia lah setan. Dah cukup wat aku rasa terharu. Berapa banyak gadis lagi yang kau nak lahap sebelum kau insaf? Dulu masa kau dengan ex kau tu, aku ingat lagi kau cakap ex kau tu 'macam' ada laki lain. Tau plak kau nak melatah time tu. Tapi, fikir2 balik, kau cakap macam tu sebab kau bajet nak mulut manis dengan aku. Ahh, boleh blah! Aku sudah besar panjang, tau menilai mana yang baik dan buruk untuk aku. Kau ingat bila kau cakap camtu, hati aku akan terbuka untuk menerima kau? Uihh, memang perasan bangat kau!

Dah lah, aku tau kau tu setan macam mana. Perlu grab seorang gadis perawan sebelum let go gadis yang ada disamping. Duhh, orang buta pun boleh perasan ni lah bai! MANGKOK.


* Rasa seperti mau jumpa Corndog sekarang. Mau tanya kalau dia rasa puas hati. Dan mau dengar apa yang dia mau putar alam lagi. Seronok gitu. Tapi, malangnya, aku telah dikunci oleh aunty aku. Haha. Tau2 je aunty nih!
* Aku tunggu kau dapat STD dari hooker jalanan.
* Gadis yang chantek, kau tu dah besar. Jaga diri kau. Jaga maruah kau. Jaga aurat kau. Jangan jadi gadis murahan. Aku sakit hati tengok dia rasa bersalah tak sudah. Puas hati kau sekarang?
* Hati sudah sedikit puas kerana telah melepaskan bekung di dada. Boleh START study. Wakaka!!

1 other story teller(s):

..Sila tanya Saya Sendiri.. said...

terima kasih atas nasihat anda...
"Aku sakit hati tengok dia rasa bersalah tak sudah. Puas hati kau sekarang?"..
langsung xbermaksud...okies..

Post a Comment

Hi Anonymous, you are such a coward! Please, I beg you, FLAME me!

  © 2008-2009 'Morning Drink' template by ourblogtemplates.com. Edited by atreyu strange.

Back to TOP