Tuesday, February 24, 2009

Katy Perry - Thinking of You

Tempat : Rahsia. Sebok je korang nak tau.
Jam : 12 tgh mlm.

Lagu : Katy Perry - Thinking of You.

*menarik la kaler pink nih*


Aku : Kamu tau, bila aku dengar lagu ni, aku rasa macam dia nyanyi untuk seseorang yang dah mati. Kiranya, dulu dia ada sorang boifren, pastu dia meninggal. Then, bila ada boifren baru ni, dia masih jugak fikirkan boifren dia yang dah mati tu.
Kamu : Nape plak kamu fikir macam tu...
Aku : Ntah. Macam best je kalu videoklip dia camtu. Aku rasa boifren dia mati dalam eksiden. Dia ader boifren baru, tapi tak boleh nak lupakan boifren lama dia.
Kamu : Aku tak fikir macam tu. Aku fikir, dia ada boifren ni, tapi dia masih ingat kat ex dia. Waktu bersame boifren nih, asyik ingat kat boifren lama je.
Aku : Ahh, itu videoklip tipikal! Nape plak kamu fikir camtu?
Kamu : (terdiam) *padan muka*
Aku : Sebab dia cakap, "How I clad myself, let you go"? Aku tetap rasa bukan ex, tapi seseorang yang dia dah kehilangan...


Dua hari kemudian...

SMS dari Kamu: "video katy perry, thinking of u 2,laki dlm lgu 2 mati..huhu.."


Tergamam aku baca sms tu. Wow, aku tak sangka tafsiran aku betol. Selama ni aku tak pernah ada sebarang bayangan bila aku dengar lagu. Tapi masa aku dengar lagu Katy Perry, aku slalu beranggapan lagu itu untuk seseorang yang dah mati. Dan video klip Katy Perry ni, memang menyentuh perasaan. Memang apa yang aku bayangkan dalam kepala batas aku nih. Tak sangka...


* Tiga lagu yang aku suka sudah kau curi (Love Story, Gives You Hell, My Life Would Suck w/o You), aku harap kau tak curi lagu ni dari aku.
* Berita baik - Hari ni birthday Raudha. Happy Birthday!
* Berita buruk - Ibu dan ayah Firah kemalangan. Agak kritikal, kerana ibu kat wad kecemasan. Be strong Firah...

0 other story teller(s):

Post a Comment

Hi Anonymous, you are such a coward! Please, I beg you, FLAME me!

  © 2008-2009 'Morning Drink' template by ourblogtemplates.com. Edited by atreyu strange.

Back to TOP