Thursday, February 12, 2009

Nak makan ini. Nak makan itu.

Badan aku sedikit lemah ketika ini. Kenapa? *Sebok je nak tau* Sebab pendarahan telah berlaku. Erk. Lalala~

Akibat kehilangan darah hari ini dan beberapa hari yang akan datang, aku mau ganti balik darah-darah O yang aku telah kehilangan dan mau pastikan darah aku itu sihat. Mau capai target PASS derma darah tahun ni! Asyik FAIL darah aku ni, menyampah la plak! Ehehe. ter-emo jap.

Aku nak pastikan aku dapat makan semua ni dalam minggu ni! Go GO Atreyu!

  • Spaghetti
  • Susu soya
  • Tofu
  • Brokoli
  • Kentang bakar *perghhhhh..terliur sudah!*
  • Tembikai
  • Piza
  • Clams & Oysters *sori la, aku tak reti BM nyer aper*
  • Kangkung
  • Hati ayam *Bluwekkkk!!*

Tapi, yang paling penting, walaupun kandungan iron mungkin tidak sebanyak yang di atas, aku mau makan IKAN BAKAR kat KERAMAT tu!! Oi, cepat la bawak aku pegi makan! Ergh!~ Ouhh, emo lagi.

Ehh, aku juga pandai tulis nota suda??! WOW.
*ouhh, aku juga tidak bermaksud apa2, imej ini sekadar hiburan*



*aku pandai menganjing sebab kat umah bela anjing.

5 other story teller(s):

Aimar said...

imej tu tak bermaksud apa-apa? ermm..

Anonymous said...

huh..besarnya nafsu..

atreyu strange said...

aimar, imej itu hanya utk KAMU itu. bkn utk org len. itu maksud aku. heh. aku putar belit ke? xde lah, aku putar alam je! lol!

callister, besar ke? hehe. takpe lah, bagus utk tumbesaran. erk~ *bile mau diet nih??? uhuhu*

Unknown said...

huhuhhu
ikan bakar pasar keramat
tempat dating keramatku
hahahahaha
tlg mkn ikan pari bakar utk aku
huhuhuh

**tapau kn bleh??delivery ke kajang T_T

atreyu strange said...

alaaa cik bit, tak pegi keramat la minggu ni. semangat dah nak tapau utk ko. haha~

Post a Comment

Hi Anonymous, you are such a coward! Please, I beg you, FLAME me!

  © 2008-2009 'Morning Drink' template by ourblogtemplates.com. Edited by atreyu strange.

Back to TOP