Tuesday, June 01, 2010

Rasa nak baling kerusi

Aku tak tau kenapa bila aku nampak pengkid je, aku mesti ada satu perasaan macam nak baling kerusi kat diorang. Lagi membuak-buak perasaan tu kalau diorang tu bajet macho depan aku. Aku tak tau la korang perasan ke tak, tapi kebanyakan pengkid badan diorang kecik je. Kalau tenyeh dahi dengan jari pun boleh tumbang agaknya. HAHAHA.. Ok, itu kalau pengkid badan kecik. Heh.

Masa aku kat sekolah menengah, aku memang suka simpan rambut pendek giler babi. Yer, macam lelaki. Jadi ramai jugak la lesbian yang ingat aku ni pengkid. Ciskek btol. Abis semua nak buat aku jadi kakak angkat la, adik angkat la. Lepas tu mintak no fon umah, setiap ari nak tepon tanya dah makan ke, dah mandi ke, dah berak ke, tak study ke. Mangkok, dah ko tepon ganggu aku nak study apesal?! *Bajet study*

Penah sekali, budak lesbian ni tepon umah, aku suh kazen aku angkat dan bagitau yang aku takde kat umah. Bile bapak aku terdengar yang aku tak nak layan kawan tepon, aku pulak yang kene marah! Tension sial malam tu! Tak pasal2, aku kene paksa tepon lesbian tu balik pastu konon2 borak dengan dia. Borak ape kalau aku setakat jawab, "ya tidak mungkin belum ok baik".

Tapi aku tak paham kenapa lelaki bila jumpa mak nyah, takde pulak rasa nak baling kerusi? Malah, melayan kerenah mak nyah tu. Siap pegang2. Pegang ape, jangan tanya, aku pun tak nak tau. Heh. Korang tak geli ke??

Ntah apa aku merapu malam ni. Ok lah, boleh mulakan makian dalam kiraan 8,3,2,1.

11 other story teller(s):

*Miss Geli^ said...

nasib baik nojah dah berubah..dulu masa mula mula masuk u aritu memang dia ala ala pengkit jugak..hahahhahahahhahaahha


ala, orang nak kenalan pun nak marah...hahhahahhahaha...
agak agak muka ko jenis digilai lessy kot?

laila said...

masa aku keja part time pun ada pengkid
dia punya senyum kt aku tu lain macammmmmmmm
seriau!!

atreyu strange said...

@Miss Geli - oh, bukan ko yg kene belasah ngan nojah dulu ke? lalala~

p.s. muka aku digilai semua jantina. miahaha!

@laila - HAHAHA.. *gelak nerves*

.::WaNiE::. said...

muahahah yg ko pi bagi no tepon tu buat ape

hahah kadang2 rimas oo nak layan tepon mengarut2 ni

lufkin said...

lelaki bila jumpa mak nyah tak baling kerusi? coz some of them prettier than women.. ade dok sebelah bilik ak mase kat uitm dulu..

GHEY - lelaki peduli apa tutop mata layan

..nOj.. said...

oh mcm tak jadik aku nk komen terkejut dgn komen yg pertama tersebut. mcm setan mengata aku disini. sungguh hampeh

atreyu strange said...

@Wanie - aku kononnya, ikhlas nak berkawan. haha!

@lufkin - mgkn sbb lelaki tu 2". dia tau pompuan sejati tak layan punya. lalala~

@noj - dia bajet ko x bc blog aku. haa, pe lagi. maki la!

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

hehehe...tulah, aku pernah jadi lessy nojah dulu masa kat itm...tetiap malam dok menempek tido gan aku...seTAN gak...hahaha

atreyu strange said...

@iz-ann - weh, korg ni cari nahas btol ngan nojah tu. lepas ni ko dpt satu entri khas la plak ek. hahaha.

cik bit said...

hahahha
aku suka pat nyah n pegang22
hhahha..sila jgn jeles

atreyu strange said...

@cik bit - euww!!

Post a Comment

Hi Anonymous, you are such a coward! Please, I beg you, FLAME me!

  © 2008-2009 'Morning Drink' template by ourblogtemplates.com. Edited by atreyu strange.

Back to TOP