Wednesday, June 30, 2010

Aku takut..



Kau takut tak?

Pasukan kental Netherlands bakal bertemu gay-gay dari Brazil pada 2 Julai. Aku takut gila! Rasa macam taknak tengok. Taknak tau keputusan. Taknak tau Belanda gol! Taknak tau Brazil gol! Taknak tau kalau kena masuk pusingan penalti!


TAKNAK!


Netherlands bucuk (gedik sial), sila jangan hampakan peminat-peminat kamu yang sudah sekian lama menanti kamu menjulang piala dunia tu. T__T


Bunkface - Soldier <-- Lagu ni untuk kau orang kat sana tu. Walaupun suara Sam tak se-best mana dah (erkk), tapi kau orang layan la lirik dia k (gedik lagi). Hukhuk..


* Kan best kalau dapat tengok Bergkamp dan Kluivert main lagi. T__T
* Robben, sila berhati-hati. Kau dah dapat kad kuning aritu.

10 other story teller(s):

k3i said...

tak takut!
i dont watch football. hihi

ilyana said...

i choose brazil win for that match...heheh..but i'm a big fan of germany..hope they will win against argentina

J said...

Sorry ilyana,

I'm totally oppose you. Lol. I'm supporting holland and also argentina.heheeheh

jfook said...

I think Brazil will win still :P

me said...

I'm going to bet on Brazil... OMG...

Anyway, recommend something useful to you:
Malaysia URL Shortener
Free File Hosting

BRAZIL GO~!!

atreyu strange said...

@k3i - mari lah menyokong belanda malam ni!

@ilyana - i love germany too!

@J - yeay! holland all the way!

@jfook - :p

@me - don't bet la.. later you lose.. haha.

haslina said...

i dont watch the match...but i feel the AURA too...
so afraid...it like something we don't want it to be happen....

JMR said...

YES, brazil kalah..huhuhu

aurikelsan said...

kesian messie..sian arg..kena sebat 4-0

atreyu strange said...

@haslina - lol!

@JMR - hehe. sgt suka!!!

@aurikelsan - kekalahan yg SGT memalukan! huhu..

Post a Comment

Hi Anonymous, you are such a coward! Please, I beg you, FLAME me!

  © 2008-2009 'Morning Drink' template by ourblogtemplates.com. Edited by atreyu strange.

Back to TOP