Saturday, December 12, 2009

Talam BERPULUH-PULUH Muka


Ade apa yang salah tentang gambar ini?

Aku benci orang talam dua muka. Sungguh hipokrit perangai begitu. Kat depan certain orang, bukan main lagi dia nak tunjuk baik. Mahu tunjuk dia punya didikan agama yang terpuji, terbilang dan gemilang.

Tapi kat belakang, wei, aku tahu lah dosa apa yang kau dah buat tu! Tolonglah jangan buat muka double face. Sangat hodoh kau tau?! Hilang semua sifat baik yang aku fikir tentang kau!

Dah lah. Hentikan lakonan buruk kau tu. Kau takkan berjaya lah kalau nak jadi drama queen. Aku tetap yang terbaek! Erk.



* Gambar di atas tiada kena-mengena dengan entri ini.
** Sungguh la wei, takde kena-mengena dengan entri lah! Ape korang kecoh nih!

6 other story teller(s):

Aimar said...

aku join club I Don't Smoke..

so how? talam tiga muka?

Sharinginfoz said...

memang betul.... bosan2 aja.. baik makan kuih talam... sodap...

The Aku said...

dahtu pe kaitan gambor tu ngan entry ni? hurmmm...mcm ada kaitan je. macam leh kuagak apa kaitannya. hmmmmm

atreyu strange said...

@Aimar, boleh la. Aku rase mcm nk create club baru kat FB. Bagi name "Kelab Kuih Talam". Ok x? Hahaha..

@Sharinginfoz, tak minat kuih talam. Hua3~

@The Aku, eh, manede kaitan. Takde2. Saje je gambar tu nak menghiasi entri yang agak2 suam kuku.

THREE said...

All I find 'wrong' about the pic is the grammar... it should be "marriage"....... wait did I guess wrong? Aw damn

Yeah I know the talam beribu muka type yang MEMANG ada kaitan ngan gambar di atas. Worst is the ones who 'cover up' in the daytime, and end up somewhere else at night. WTF sometimes even daytime pun end up going down...... k TMI

atreyu strange said...

@THREE - Wait. Did my time machine work? You just revisited an old post! LOL!

Post a Comment

Hi Anonymous, you are such a coward! Please, I beg you, FLAME me!

  © 2008-2009 'Morning Drink' template by ourblogtemplates.com. Edited by atreyu strange.

Back to TOP