Monday, July 06, 2009

Campur Chart Post

Got tagged, this time by Aimar.

1. Kekasih saya adalah :
++ Seorang pak guard.

2. Saya sedang mendengar :
++ Bunyi kipas.

3. Mungkin saya patut :
++ Melakukan lebih banyak senaman supaya perut tidak buncit tetapi ramping dan tegang. Haha~

4. Saya baru sahaja :
++ Lepas berak. Erk!~

5. Beza rakan, sahabat, kawan :
++ Ejaan.. - tiru jawapan kamu.

6. Saya tidak faham :
++ Kenapa saya mempunyai nafsu makan yang kuat! Adehh...

7. Saya perlu mencari:
++ Duit dengan banyaknya.. - tiru jawapan kamu jugak!

8. Ayat terakhir yang dikatakan kepada saya :
++ Can you print that email for me?

9. Makna kehidupan :
++ Sekotak coklat - kata Forrest Gump.

10. Cinta itu adalah :
++ Seperti lidah. Ada bhgn yang manis, masam, pahit, ...

11. Saya paling suka :
++ Bila kamu buat aku gelak.

12. Saya akan cuba :
++ Menjadi lebih berhati-hati pada masa hadapan.

13. Mengapa rakyat Malaysia suka menggunakan LAH di akhir ayat mereka :
++ Entah LAH. Haha!

14. Telefon bimbit saya :
++ Membosankan! Tapi takde duit nak tukar dah. Huhu~

15. Katil saya :
++ Adalah tempat saya bermimpi basah. Erk!~

16. Soalan yang bagi saya tidak perlu ditanya :
++ Sekarang ni siang ke malam? (Melainkan anda duduk dalam gua)

17. Teknologi adalah :
++ Ciptaan yang menjadikan manusia semakin malas.

18. Bagaimana saya boleh memasak masakan yang saya paling pandai masak:
++ Tengok Youtube. Haha!

19. Semalam :
++ Saya dingin.

20. Hari ini :
++ Saya bosan! Haha!

21. Malam ini saya akan :
++ Tidor awal sebab dia dah tidor dulu. Ciss.

22. Esok pula saya akan :
++ Bermalas-malasan untuk pergi kerja. Hehe.

23. Saya betul2 inginkan :
++ WANG BESAR, WANG BESAR!! Haha!

24. Badminton atau futsal? :
++ Jogging.

25. Karaoke :
++ Tidak kelihatan di dalam cawan kopi aku.

26. Kereta :
++ ***** adalah impian saya.

27. Bilik yang terang atau gelap :
++ Separa gelap.

28. Makanan jepun adalah :
++ berasal dari Jepun.

29. Ayat terakhir yang nak anda katakan pada seseorang :
++ Good night kamu! *wink wink*


The next tag...

1. How old are you?
++ 35 going 36. Wtf.

2. Are you single?
++ Single but taken.

3. At what age do you think you'll get married?
++ It doesn't bother me.

4. Do you think you'll marry the person you are with now?
++ It doesn't bother US.

5. If not, who do you want to marry?
++ It DOESN'T bother US.

6. Who will be your bridesmaid & bestman?
++ The beach and sunset.

7. Do you want a garden/beach or traditional wedding?
++ Eeeii, geli nak jawab boleh?

8. Where do you plan to go on honeymoon?
++ Everyday is honeymoon once we're there!

9. How many guests do you think you'll invite?
++ No one.

10. Will that include your exes?
++ See answer no. 9.

11. How many layers of cake do you want?
++ Aku malas betol lah jawab soklan camnih!

12. When do you want to get married, morning or evening?
++ At sunset.

13. Name the song/tune you'd like to play at your wedding.
++ The Man Who Can't Be Moved?

14. Do you prefer fine dining or just normal spoon & fork? knife?
++ Depends on the occasion and/or mood.

15. Champagne or red wine?
++ Wine anytime.

16. Honeymoon right after the wedding or days after the wedding?
++ See answer no. 8.

17. Money or household items?
++ Money.

18. How many kids would you like to have?
++ Ahaa...

19. Will you record your honeymoon in DVD/CD?
++ Why not?!

20. Whose wedding plan would you like to know next?
++ All my exes. - Nice one.


* Worry not, I ain't gonna tag anyone!
* My previous post has been edited! Seriously, I sounded weird for a moment there...

0 other story teller(s):

Post a Comment

Hi Anonymous, you are such a coward! Please, I beg you, FLAME me!

  © 2008-2009 'Morning Drink' template by ourblogtemplates.com. Edited by atreyu strange.

Back to TOP