Monday, September 22, 2008

Afgan Syah Reza

CAUTION! To all my English readers, below is my cranky,strange writing about my current obsession with named-as-above. Don't know who that is? Google! Or to save your sanity, skip this post!

Kenapa Afgan...Kenapa...
Kenapa suaramu begitu...
Aaaaaaaaaaa...
Tak dapat ku nafikan suaramu yang bagus
Tapi kenapa wajahmu harus begitu!
Kenapa perlu kamu mengingatkan ku kepada seseorang itu...
Sudah lah aku menyukai lagu mu itu
Kenapa perlu aku kenali rupamu itu!

Baru semalam ku mahu melupakan dia
Kenapa Afgan..kenapa kamu mengingatkan aku pada dia?
Mata mu, rambut mu, bibir mu, erk!

Aku jatuh cinta dengan lagu mu itu
Tapi aku tak sanggup mahu jatuh cinta pada wajah itu lagi!
Aaaaaaahh!!!

Bisakah aku mendengar lagumu tanpa membayangkan rupamu..
Kapankah aku mampu melupakan dia..
Aahhh...


Afgan - Terima Kasih Cinta.mp3

0 other story teller(s):

Post a Comment

Hi Anonymous, you are such a coward! Please, I beg you, FLAME me!

  © 2008-2009 'Morning Drink' template by ourblogtemplates.com. Edited by atreyu strange.

Back to TOP